حدود یه سال پیش بود یا شایدم بیشتر ک ب سرم زد وبلاگ بزنم :"V اولین وبم تو بلاگفا بود!  و راجب اکسو مطلب موذاشتم uwu بعد ک رفتم یذره اینور اونورو گشتم .... یا شایدم یکی تو کامنتا پچیزی گفت؟ نمیدونم حافظم تخمیه -_____- در هر صورت به یه طریقی کشیده شدم سمت وبلاگ آجو رسویدا که تو میهن بود.... رفتم تو کامنتا (بله... سونیا، استاد فضولی وکامنت گردی! ) و برا پستاش نظر گذاشتمو همونجا هم با آجو سبی نوتلا که اونم اول تو میهن بود آشنا شدم! بعدم خدم تو میهن وب زدمو ارتباط گرفتیمو ع این گفا... دوستیمون میگذشت... تو گفتینو وبم زرزر میکردیم چرتو پرت میگفتیم.... رسو از دوستاش میگفت... من از خانوادم برا سبی میگفدم... گاهی من محو میشدم گاهی رسی (کلا یاد ندارم سبی کم فعال بوده باشه xD) ولی هیچوقت این ارتباطات مجازی قط نمیشد... الان چیشده؟؟؟؟؟؟ یه سال گذشت! واووووو پشمام! اصن دیر نگذشت ! انگار هنوز یه ماهه ک با هم دوستیم :"V ولی زمانو نمیشه نگه داشت پس.... هپی مپی فرندشیپ انیورسرییییییییییییی D::::::::: 

پ.ن: اسکار کصشر ترین تبریک جهان تعلق میگیرد به این پست -_____________________________________-