سلام سلام ببینید کی برگشته!
سونیا باطل گوی کبیر هستم و آمده ام با خبر های قاشانگ قاشانگ :>
دلم براتون تنگ شده بودددددد ">

به احتمال زیاد از این به بعد بیشتر تو بیان فعال باشم و آره دیگه خلاصه :>
قالبمو صورتی کردممممممم OwO خوب شده؟ :>
همراه با عوض کردن قالب تصمیم داشتم پستام رو هم پاک کنم تا یجورایی وب ری استارت بشه ولی این کارو نکردم چون تو همون پستا کلی خاطره و احساس و این حرفاس دیگه آره~
و خلاصه‌ی حرفای فعلیم همین بود، حالا بیاید یه مروری کنیم بر اتفاقاتی که این اخیر رخ داده و داره میفته:
من و سوفیا و ویانا سه تایی موهامونو از ته تراشیدیم BD به طرز عجیبی هم بهم میومد کسی هم انکارش نمیکنه تیخیخیخیخیخیخی
(خار اعتماد به نفس :^)
هری پاتر و جام آتش رو دارم خیــــــــــــــــــــــــــــــلی لاکپشتی پیش میبرم چون این روزا خیلی بی حوصله و کم انگیزه شدم... تخخخ
یه چندروزی هم هست دارم با یکی از دوستام بیشتر به صورت حضوری وقت میگذرونم و همین دیروز پریروزا خونشون بودم ^^
و اینکه اخیرا داشتم با تعداد زیادی جوش رو صورتم دستو پنجه نرم میکردم (امان از بلوغ -_-) و در نهایت خوشبختانه به لطف پن شستشو -که ارزش دادن اون همه پول براشو داشت- بیشترشون خوب شدن D:
و بذارید این موضوع زیبا هم ذکر کنم که کلا پرت از استایل صورتی و هلویی جدید وبم بنده اخیرا علاقه‌ی خاصی به لیمو پیدا کردم هیچ دلیل خاصی هم نداره احد هم تو این کره‌ی خاکی نیست که منو لیمو شیرین صدا کنه =>>>>
#...
حرفام همین بودنننن
تا مطالب حق و باطل بعدی شو خوش!