یا الله!
من آمده ام وای وای من آمده ام
بالاخره پس از سالها سری ب بیان زدم!
خب بیام آخرین اخبارو بدممم

هفت جلد کتاب هری پاترو به زبان اصلی و با 60 درصد تخفیف و 200 تومن خریدم (قیمت اصلی 600 فاکینگ هزار تومن بود =|)
جلد اولو تموم کردم فیلمشم دیدم الان دو صفه دارم تا فصل 10 سری دوم
بالاخره تو فرانسوی وارد ترمای بزرگسالان شدم TwT دلم برای مادام مقیمیان تنگ میشه هقققق
ولی با کل بچه ها تو یه کلاس افتادیم D= (پانته آی تخم گوربه اگه داری اینو میبینی یکم کانتو تیکان بده تکلیفای این ترمو خودت حل کن دوباره دس ب پاچه من فلک رفته نشی)
سوفیا و ویانا طبق معمول دهن مارو با همون شکل به عنایت میدن ولی ی مقدار شدیدتر بله...
یه ENFP دیگه هم پیدا کردممممممممممممم >< 
و پس از قرنها واتپد خویش را چک کرده (جدا از شوک وارد شده بخاطر 65 تا نوتیفیکیشن) دوباره به فیکشن خوندن روی آورده ام خیخیخیخیخیخی
و اینکه آیلی دلم خیلیییییییی برات تنگ شده! بخاطر تو از تو باسنمم ک شده نت جور میکنم کل روزو میام پا این صاب ... زنده! ^^
ضمنا فایتر خیلی علاقه دارم دو ناحیه تحتانیتو با هم یکی کنم که چرا این همه مدت بی خبر و بی هوا گذاشتی رفتی. بیااا گفتینوم من کاریت ندارم!
سحری تو هم اگه میتونی بیا با هم حرف بزنیم TwT
روهی زنیکه تو هم بیشتر پست بذار! دلمون تنگ شد!
از موچی و استلا هم که با خبرم بلی (اسی اون پست خر تو خرت پارم کرد xDD راستی عب نداره صدات کنم اسی؟ :>)
و همین دیه.... این بود کاسه شرای بنده
تا درودی دیگر شو خوش