12ot ... T^T

اهم اهم این دا نیم آف گاد!

قبل ازهر چیز موخام براتون تعریف کنم ک چگونه اکسو ال گشتم O*O

دختر خالم مروارید که دوستان وب قبلی باهاش آشنان، آهنگ مانستر اکسو رو یجا گوشیده بودو میخواس دانلودش کنه، منم بیخ ریشش نشسته بودمو ع این آهنگ خوشم اومد!

هچی دیگه رفتم خونه دانش کردم و اون وسط مسطا موزیک ویدیوش ب پستم خوردو بعله... دیدم که واااااااااو!

خیلی هم واااااااااااو!

9 تا پسر ژاذاب که هم خوش صدان هم دنسشون عالیه... با خودم گفتم من باید اینارو بشناسم!

رفتم تو نت سرچ کردمو بیوگرافیشونو خوندم! و تک تک عکساشونو سیو کردم!

هر روز مینشستم و سعی میکردم چهره هارو تشخیص بدم انگاری امتحان داشتم xD و آخر سر موفق شدمو رفتم تو نخ اکسو D::::::::

روزی شونصد تا آهنگ دان میکردم، فن فیک میخوندم، فنگرلی میکردمو ع این گفا...

ولی بعدا متوجه شدم اکسو چیزی بیش از یه بوی بنده! 

9 تا پسر با صداهای بهشتی... که عاشق فناشونن و فناشون عاشقشونن! 

اونجا بود که رسما اسم خودمو گذاشتم {اکسو ال} !

HappyMappy 6th Anniversary ExoLs!