هی گایز سوسی ایز بک!
(لقبی که بانو ویانا-خواهر کوچولوی یک سال و نیمم-بهم داد :"V)

بذارید امشبمو با جزمیات برایتان بنالم! 

 برای تفلد دخترعموی خوجلم کیمیا از ی هفته پیش میز رزرو کرده بودیم تو یه رستوران خفن مفن تحت عنوان روکا! و منم بعنوان سورپرایز قرار بید براش آهنگ Je Veux از Zaz رو بخونم. owo 
کل این هفته ر هر روز تمرین میکردم =-= 

هچی دگ امشب رفتیم رستوران و واقعا از اون چیزی ک من فکر میکردم خوف تر بود! (مدیونید فک کنید من ب عمرم همچی جاهایی نرفته بودم xD)

هیچی دیگه از صب بخاطر گرفتگی صدام و مسافرتی که ساعت 5 باید برم اضطراب داشتم اونجا هم ک رفتیم هیجان هم بش اضافه شده بود دیگه رسما یه جا بند نمیشدم و مطمئنم اگه دم داشتم اون لحظه تو درو دیوارای اونجا بود!

بخاطر تیپم-گوشواره هام اونقدر بزرگ بودن ک دوتا دلفین میتونسن ع توشون شیرجه بزنن :/ تیشرت زنجیر دار با طرح سسکیش و جین مام استایل پایین زاپ دار هم ک کلا فراموش کنیم...-  و رفتارام -که بی شباهت به یه توله سگ شش ماهه که بردنش پت شاپ محبوبش نبود- گاهی نگاه بقیه سمتم میچرخید ولی من هیجان زده تر ع این بودم ک بخوام ب جاییم بگیرمشون  D:::::::

اولش میخواستم سر سفارش سهم خدم احتیاط کنم ولی مامانم کاملا محسوس بم فموند ک نگرانش نباشم و اینگونه شد ک ابتدا برا پیش غذا سالاد روکا و مینی کالاماری اسکویید سفارش دادیم و برای غذا اصلی هم من مرغ گریل، مامانم برگر و کیمی که اخیرا وجترین واقع شده پیده سبزیجات سفارش دادیم. منم ک بکل قانون بخورید و بیاشامید ولی اینستا نگذارید رو ب یه نقطه ای ع خدم دایورت کرده بودم و همشونو میذاشتم استوری BD

من همونشکلی با هیجان و اضطراب غذا میخوردم و مامان و کیمی هم ک کلا غرق حرف زدن در مورد کار و زندگی روزمرشون بودن. 

لازم بذکر است که دوستان عزیز میز پشتی عین اگزوز ماشین دود میکردن بطوری ک مامانم کم مونده بود بره خرخره دختریو ک ظاهرا موتور درب داغونتری داشت بجوه :|||||||

قبل ازینکه دسرو ک یجور تارت (اسم دقیقش یادم نی :/) و کرم بروله بود و بعد از غذا سفارشش داده بودیم رو بخوریم نوبت بنده شد ک بخونم و وسطشم یکوچولو ریدم ولی در مجموع بد نبود D':

 مامیمم ازم فیلم گرفت و گذاشت استوری اینیستام uwu

دسرم خوردیم، کیمیو گذاشتیم خونه و برگشتیم! در کل خوب بود  و خیلی بهم خوش گذشت u///u

شماهم از تجربیاتتون بگویید زیرا بخش نظرات را برای عمه مان نساخته اند =/

دت واز ایت گایز (;